راه های مراقبت از سمعک خود
نوشته شده توسط : رومینا علامه

 چگونه می‌توانم از کمک‌های شنوایی خود مراقبت کنم؟

نگهداری صحیح و مراقبت، زندگی سمعک شما را افزایش خواهد داد. آن را به یک عادت تبدیل کنید:

از گرما و رطوبت به شنوایی گوش دهید.
کمک‌های شنوایی تمیز را آموزش دهید. زه‌کشی گوش و گوش می‌تواند به یک کمک شنوایی آسیب برساند.
استفاده از سایر محصولات مراقبت از مو در هنگام استفاده از سمعک، خودداری کنید.
هنگام استفاده از سمعک، کمک‌های شنوایی را خاموش کنید.
سریعا باتری‌ها را تعویض کنید.
باتری‌های جایگزینی و کمک‌های کوچک را از کودکان و حیوانات خانگی دور نگه دارید.
آیا انواع جدیدی از ایدز موجود هستند؟
اگر چه آن‌ها به طور متفاوت عمل می‌کنند تا سمعک که در بالا توضیح داده شد، کمک‌های شنوایی قابل کاشت برای کمک به افزایش انتقال ارتعاشات صوتی که وارد گوش داخلی می‌شوند، طراحی شده‌اند. یک ایمپلنت گوش میانی یک وسیله کوچک متصل به یکی از استخوان‌های گوش میانی است. به جای تقویت صدای سفر به پرده گوش، دقت می‌کند که این استخوان‌ها را به طور مستقیم جابجا کند. هر دو روش نتیجه نهایی تقویت ارتعاشات صوتی را دارند که وارد گوش داخلی می‌شوند تا بتوانند توسط افراد با فقدان شنوایی sensorineural شناسایی شوند.

یک سمعک گوش استخوان به استخوان یک وسیله کوچک است که به استخوان پشت گوش متصل می‌شود. دستگاه ارتعاشات صوتی را مستقیما به گوش داخلی از طریق جمجمه انتقال می‌دهد و گوش میانی را دور می‌زند. عموما توسط افراد با مشکلات گوش میانی یا ناشنوایی در یک گوش استفاده می‌شوند. از آنجا که جراحی برای کاشت هیچ کدام از این وسایل مورد نیاز است، بسیاری از متخصصان شنوایی احساس می‌کنند که این مزایا بیشتر از خطرات است.

آیا می‌توانم کمک‌های مالی برای دریافت کمک دریافت کنم؟
کمک‌های شنوایی به طور کلی توسط شرکت‌های بیمه بهداشتی تحت پوشش قرار نمی‌گیرند، اگرچه برخی از آن‌ها این کار را انجام می‌دهند. برای کودکان واجد شرایط و بزرگسالان جوان ۲۱ سال و کم‌تر، مدیکید برای تشخیص و درمان شنوایی شنوایی، از جمله کمک‌های شنوایی، تحت نظارت اولیه و دوره‌ای، تشخیص و درمان پرداخت خواهد کرد. همچنین ممکن است کودکان تحت برنامه مداخله زودهنگام دولت یا برنامه بیمه سلامت کودکان خود پوشش داده شوند.

با این حال، اگر یک پزشک به منظور کمک به پزشک در توسعه یک برنامه درمان به پزشک دستور داده شود، ارزیابی‌های تشخیصی مورد پوشش قرار نمی‌گیرند. از آنجا که بیمه مراقبت‌های پزشکی را یک دستگاه مصنوعی اعلام کرده‌است و نه یک کمک شنوایی، مدیکر پوشش بیمه را پوشش خواهد داد اگر سیاست‌های پوشش دیگر برآورده شود.

برخی سازمان‌های غیر انتفاعی کمک مالی برای کمک‌های شنوایی فراهم می‌کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است به ارائه کمک‌های مورد استفاده یا نوسازی شده کمک کنند. با موسسه ملی on و دیگر اختلالات ارتباطی تماس بگیرید و سوالاتی در مورد سازمان‌هایی که کمک‌های مالی برای کمک‌های شنوایی ارائه می‌دهند، ارایه دهید.




:: برچسب‌ها: سمعک ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: